duminică, 22 noiembrie 2015

Cum am slăbit 20 de kilograme în doar o lună cu DietGum

 Iata cum am slăbit 20 de kilograme în doar o lună cu '' DietGum '' :

Bună ziua, dragele mele cititoare! Toată lumea a observat deja că am slăbit foarte mult, și am fost invadată de întrebări despre felul în care am reușit să o fac. Nu mă mai descurc să răspund la fiecare mesaj privat din cauza torentului enorm al acestora. Încerc să răspund la ficare mesaj în parte, să vă susțin, dar în așa fel risc să ajung să trăiesc pe internet. Din acest motiv vă povestesc aici: cum am slăbit 20 de kilograme în doar o lună cu DietGum, mestecam guma si slabeam.








Mereu eram suplă și slăbuță, deși nu ținusem niciodată dietă și nu mergeam la sala de forță. Aceste ocupații erau incompatibile cu modul meu de viață, căci eram mereu pe fugă. Totul s-a schimbat când am fost invitată la audițiile unui nou serial. Eram nespus de fericită, pana in momentul in care am gasit informatii pe internet despre '' DietGum '' apoi am facut comanda.


Din păcate, lucrurile nu erau la fel de simple ca la prima vedere. Urma să joc rolul unei adolescente pliuțe și trebuia să pun pe mine cel puțin zece kilograme pentru a corespune eroinei mele.


Zile întregi mâncam numai înghețată de ciocolată și am reușit să acumulez rapid greutatea necesară. Filmările au ieșit foarte bine, serialul trebuie să fie difuzat în curând. În timpul filmărilor, din cauza stresului și unui regim instabil am început să iau din nou în kilograme, deși nu doream acest lucru. După finisarea filmărilor primului sezon, am decis să revin în sfârșit la greutatea mea anterioară. De această dată mă aștepta o surpriză neplăcută: kilogramele în plus s-au depus foarte simplu, dar eliminarea lor s-a dovedit a fi problematică, pe care cu greu am reusit sa o rezolv, doar apeland la guma de mestecat speciala. Pur și simplu mestecam gumă '' DietGum '' și slăbeam! Am facut comanda online, am primit coletul acasa, am platit si am inceput sa mestec guma. Aici poti face si tu comanda, Click '' DietGum ''.

                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu